(=Sonic=Master=) Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 ja men det finns 7st till megadrive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 vilket är det sjunde? och förresten, konstigt att du vet det när du skrev "alla 3"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 jag sitter fast i lunch base i 3:an...... på zone 2 när man dödat bossen kommer en till och efter den.... hur dödar man den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 vilket är det sjunde? och förresten, konstigt att du vet det när du skrev "alla 3"... det sjunde är doktorrobotnik´s nånting ........ den e skiit tråkig och det dära med att jag skrev alla tre då mennar jag sonic the hedgehog 1 sonic the hedgehog 2 sonic the hedgehog 3 eftersomdet e dom som e populärast det var därför jag skrev alla tree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 på sonic 3D... när man har alla chaos emerald.... hur gör man sig till super soniv då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Jag har klarat Sonic 2 Knuckles, Snart Sonic 3 & Knuckles, Flicky och DR.RObotnik´s mean bean machine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 just ja, flickie, det har jag ju också klarat ut, rätt tråkigt spel dock... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandra Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Jag har 1 an. Men har inte klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Det finns Sonic 1 Sonic 2 Sonic 3 Flicky En grejs En till grejs Sonic & Knuckels Dr.Robotnik´s Mean Bean Machine Sonic 3D Flickies´ island Sonic Spinball Man kanske kan räkna Sonic 3 & Knucles och Knuckles in Sonic 2 med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 nej men finns det inte bara sju sonic spel till mega driven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag trodde det bara fanns: sonic 1 sonic 2 sonic 3 sonic& knuckles flickie sonics 3d blast dr robotnics meanbean machine sonic spinball wackyworlds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 På mitt SMC til GC. Så finns det 12 spel. Alla är till Genesis(SMD). Men det finns även Sonic Classics till Genesis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg