BLITZFREEDOME Skrivet 16 November 2007 Rapport Skrivet 16 November 2007 HEJ. Jag köpte CSS. Och då fick jag installera Steam och allt annat för det var mitt första CS. Sen köpte jag CSCZ. Och Intallerade det. Det funkar bra men det kommer inte fram några Servers. Tacksam För Svar SES
Gäst favole Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 Kör du det via steam eller kör du via dator ikonen? d.v.s startar du spelet genom steam?
BLITZFREEDOME Skrivet 25 November 2007 Författare Rapport Skrivet 25 November 2007 Kör du det via steam eller kör du via dator ikonen? d.v.s startar du spelet genom steam? Jag måste loggain på steam för att spela alla mina cs.
AlleTheMaster Skrivet 23 December 2007 Rapport Skrivet 23 December 2007 Fn va dum du är om du först skaffar CS:S och sedan CZ. Det är ju en nedgradering!! :huh: Nej jag har inget svar :(
Gäst wAcko Skrivet 24 December 2007 Rapport Skrivet 24 December 2007 Fn va dum du är om du först skaffar CS:S och sedan CZ. Det är ju en nedgradering!! :huh: Nej jag har inget svar :( Han har ju fortfarande kvar CS:S...
Median Skrivet 24 December 2007 Rapport Skrivet 24 December 2007 Har du kollat brandväggen? Eller så är det väl så att ingen spelar CZ längre ^^
BLITZFREEDOME Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Skrivet 25 December 2007 Har du kollat brandväggen? Eller så är det väl så att ingen spelar CZ längre ^^ hehe Fn va dum du är om du först skaffar CS:S och sedan CZ. Det är ju en nedgradering!! :huh: Nej jag har inget svar :( fy var dm du är. du fattar inte.
Rekommendera inlägg