Hoppa till innehåll

Mardröm

-=jedi knight=-

Rekommendera inlägg

(-=jedi knight=- @ 16/03-2004 18:11:36)

Mina 1:a värsta mardröm är att jag åker en babyberg-o-dal-bana, och

min pappa står brevid och kollar på. Helt plötsligt förvandlas babyberg-o-dal-banan till en berg-o-dal-bana som går högre upp änett flygplan. Men pappa säger bara:jag tycker inte du ska åka det här... sen kommer en i min klass och skrattar sitt åsneskratt. Och jag satt ju i berg-o-dal-banan...

Min 2:a värsta mardröm är att jag är i ett blinkande spel med jättemånga olika färger som inte har nåt slut, och att det är en jätte-katt (som liknar hunden i super mario 64 ungefär) som jagar mig. dessutom är golvet rutor som försvinner ibland och dyker upp ibland. det slutade jämt med att jag ramlade ner där det inte fanns någon ruta, eller så åt katten upp mig.

Hunden i Super Mario 64?

Chain-Chomp eller?

antagligen Chain-Chomp. är inte så bra på mario-fiender...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jagf hra många men dom värsta

1: deta kanske inte hörs läsigt men det var nån som räknade som ja var läskigt sen kräkde jag jag var sjuk då

2:jag okde berg-o-dal-bana plötslit för svan berg-o-dal-bana jag trillade när och dog

3:jag blev på körd av ett tåg men jag levde men jag hade ingen kropp eller armar eller ben bara huve

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

1: deta kanske inte hörs läsigt men det var nån som räknade som ja var läskigt sen kräkde jag jag var sjuk då

2:jag okde berg-o-dal-bana plötslit för svan berg-o-dal-bana jag trillade när och dog

3:jag blev på körd av ett tåg men jag levde men jag hade ingen kropp eller armar eller ben bara huve

3:an verkar värst!! :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har drömt en dröm när massa orcher skjöt med pilar på mig(det var innan jag hört talas om sagan om ringen för jag var fyra år)och då sprang jag upp på pilarna för dom fasna i ett berg och på toppen träffa dom mig i ryggen och jag föll ner och när man faller i drömar känns det jätte äckligt för då vaknar man och det svider till i magen. och typ vartannat år drömmer jag en dröm som alldrig blir klar så om jag drömde den när jag var fyra år drömmer jag fortsättningen när jag är sex år. och min värsta dröm va väl när hela skolan och jag blev jagad av orcher(det var efter sagan om ringen för alla var nämligen figurer ur filmen jag var frodo)och vi komm in i ett rum och låste och då tog orcherna fram hi-tech utrustning och försökte spränga dörren och då hoppa vi ut genom fönstret och då blev det så där konstigt i magen och det är det som är äckligast. mer drömmar ja drömt som jag fallit i är när:

Jag satt i en buss och föll ner i umeåälven

halka på ett bananskal mm

Redigerat av Jojjon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Kaktus-Killen @ 17/03-2004 21:10:37)

3:an verkar värst!! :blink:

;) jag tyckdeatt tvåan var värst sen trean sen ettan skrev fel ordning
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...