JGamer Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 (-=jedi knight=- @ 16/03-2004 18:11:36) Mina 1:a värsta mardröm är att jag åker en babyberg-o-dal-bana, och min pappa står brevid och kollar på. Helt plötsligt förvandlas babyberg-o-dal-banan till en berg-o-dal-bana som går högre upp änett flygplan. Men pappa säger bara:jag tycker inte du ska åka det här... sen kommer en i min klass och skrattar sitt åsneskratt. Och jag satt ju i berg-o-dal-banan... Min 2:a värsta mardröm är att jag är i ett blinkande spel med jättemånga olika färger som inte har nåt slut, och att det är en jätte-katt (som liknar hunden i super mario 64 ungefär) som jagar mig. dessutom är golvet rutor som försvinner ibland och dyker upp ibland. det slutade jämt med att jag ramlade ner där det inte fanns någon ruta, eller så åt katten upp mig. Hunden i Super Mario 64? Chain-Chomp eller? antagligen Chain-Chomp. är inte så bra på mario-fiender... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 jagf hra många men dom värsta 1: deta kanske inte hörs läsigt men det var nån som räknade som ja var läskigt sen kräkde jag jag var sjuk då 2:jag okde berg-o-dal-bana plötslit för svan berg-o-dal-bana jag trillade när och dog 3:jag blev på körd av ett tåg men jag levde men jag hade ingen kropp eller armar eller ben bara huve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Jag drömmer aldrig mardrömmar längre, jag har glömt bort alla gamla.. Det är faktiskt ganska tråkigt att inte drömma mardrömmar :P Jag saknar det lite grann. Jag drömmer bara superkonstiga saker nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 jagf hra många men dom värsta 1: deta kanske inte hörs läsigt men det var nån som räknade som ja var läskigt sen kräkde jag jag var sjuk då 2:jag okde berg-o-dal-bana plötslit för svan berg-o-dal-bana jag trillade när och dog 3:jag blev på körd av ett tåg men jag levde men jag hade ingen kropp eller armar eller ben bara huve 3:an verkar värst!! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Hmmm man börjar undra vad ni tittar på för filmer på kvällarna... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (redigerat) jag har drömt en dröm när massa orcher skjöt med pilar på mig(det var innan jag hört talas om sagan om ringen för jag var fyra år)och då sprang jag upp på pilarna för dom fasna i ett berg och på toppen träffa dom mig i ryggen och jag föll ner och när man faller i drömar känns det jätte äckligt för då vaknar man och det svider till i magen. och typ vartannat år drömmer jag en dröm som alldrig blir klar så om jag drömde den när jag var fyra år drömmer jag fortsättningen när jag är sex år. och min värsta dröm va väl när hela skolan och jag blev jagad av orcher(det var efter sagan om ringen för alla var nämligen figurer ur filmen jag var frodo)och vi komm in i ett rum och låste och då tog orcherna fram hi-tech utrustning och försökte spränga dörren och då hoppa vi ut genom fönstret och då blev det så där konstigt i magen och det är det som är äckligast. mer drömmar ja drömt som jag fallit i är när: Jag satt i en buss och föll ner i umeåälven halka på ett bananskal mm Redigerat 18 Mars 2004 av Jojjon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (Kaktus-Killen @ 17/03-2004 21:10:37) jagf hra många men dom värsta 1: deta kanske inte hörs läsigt men det var nån som räknade som ja var läskigt sen kräkde jag jag var sjuk då 2:jag okde berg-o-dal-bana plötslit för svan berg-o-dal-bana jag trillade när och dog 3:jag blev på körd av ett tåg men jag levde men jag hade ingen kropp eller armar eller ben bara huve 3:an verkar värst!! :blink: ;) jag tyckdeatt tvåan var värst sen trean sen ettan skrev fel ordning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.