Tråden börjar bli oseriös nu. Det enda seriösa här är Hummerpojken's ord, ta er till ställning och lyssna till han, det har jag gjort nu i alla fall.
Vill Ha Hon...
Så, hur har det gått?
↗ till inläggetOseriöst? Vi hjälper dig, om det är någon som är oseriösär det nog du med tanke hur du reagerar och agerarTråden börjar bli oseriös nu. Det enda seriösa här är Hummerpojken's ord, ta er till ställning och lyssna till han, det har jag gjort nu i alla fall.
Han sa
Kan någon hjälpa mig om hur jag skulle få henne?
Mitt svar:
Börja med att sluta behandla tjejer som saker du ska äga.
↗ till inläggetHan sa
Kan någon hjälpa mig om hur jag skulle få henne?
Mitt svar:
Börja med att sluta behandla tjejer som saker du ska äga.
Klokt svar av Mega, f*n jag hatar killar som visar upp bilder på deras tjejer till exempel i Mobilen eller någon community som lunar eller playahead som om de vorre deras trofeer.
↗ till inläggetEller för att dom är stolta över att ha fått en tjej, killar ska alltid skryta om alltKlokt svar av Mega, f*n jag hatar killar som visar upp bilder på deras tjejer till exempel i Mobilen eller någon community som lunar eller playahead som om de vorre deras trofeer.
Jag behandlar verkligen inte tjejer som att jag äger dem. Då skulle jag ju inte låta dem göra som dem vill, vilket jag gör.
Och Winnen, det har gått utmärkt!
Vill ha hon? Vill ha henne, rättare sagt.
HSH: Lär dig känna henne och det kan ju ta ett tag. Säg det inte rakt ut bara ;D
Nissling det där va bara sååå onödigt ;)
Eh, annars har jag nog inget råd alla här har typ redan skrev vad jag hade tänkt.
MÅnga har ju samma problem (samt jag)