levana Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Hej allihop! Jag har fastnat i Temple of Time, efter att ha klarat mini-bossen och ska ta med statyn till det rummet där man startade, så kan jag inte få med mig den. Jag får ut den ur rummet där jag besegrade mini-bossen, och sen bort till nästa ställe där den ska transporteras upp igen till nästa rum. Problemet är att jag inte kan få med den upp på plattan där den ska transporteras. Det är i det runda rummet där det åker omkring en massa taggiga saker och det står en fiende i mitten som skjuter laserstrålar. Det är ett trappsteg i vägen som hindrar statyn att komma upp till plattan där den ska åka upp. Hur får man bort det? Om du vet så skriv! Tack. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 du ska ta och kontrollera din staty att slå sönder laser skjutarn i mitten då kommer det fram en knapp då ska du ställa din staty vid trappsteget och lägga någonting på knappen te.x kruka/ mindre staty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Fel forum, flyttas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg