linko1 Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Hur bär jag mig åt på den lilla ön med en kista som har eld runt sig? och ett torn med vatten runt om,så kommer det upp krukor men försvinner när man kommer nära, finns även en stor is kristall på ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 menar du den man ska skjuta en eldpil i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linko1 Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 osäker! det är ett högt torn i mitten som det cirklar fåglar runt om, så är det en kista som det brinner runt om! och ett isblock som finns där, runt tornet är det vatten med två krukor i som försvinner när man kommer för nära! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 (redigerat) osäker! det är ett högt torn i mitten som det cirklar fåglar runt om, så är det en kista som det brinner runt om! och ett isblock som finns där, runt tornet är det vatten med två krukor i som försvinner när man kommer för nära! He, he jag vet vart du är ... ta kontroll över en fiskmås och flyg med den till toppen av tornet, kör fiskmåsen rakt in i kristallen så förvinner elden runt kistan. Smält isen med en eldpil så kommer det fram ett hål. Hoppas det hjälpte :) MVH Från mig Redigerat 19 November 2007 av Julihann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg