sbgmaffia Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 asså jag har gjort en server men om jag skriver vilket ip det ska vara i config filen så kan ingen joina det ip:et jag kan bara köra på ett local ip som står nån stans snälla hjälp och är väldigt tacksam för svar :( hjälp snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 www.myip.dk där finner du den ipn som ska stå i config.lua, om du för övrigt har router måste du öppna port 7171 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
persson99 Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 du måste öppna portarna i routern gå in på www.portforward.comwww.portforward.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sbgmaffia Skrivet 29 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 mm men kan ej öppna portanrna för min route är konstig det blir konstigt innloggnings namn och så men jag kan inte det och ahr testat med standard använar namn och lösen men funkar ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
keftsmell Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Asså , du ska logga in med bara: Admin sen OK. Jag behöver verkligen hjälp med en OT server 8.00 . Ska jag öpnna 8080 lr 7171 ? Isf förklara hur jag ska göra. www.portforward.com är bara konstigt. Fattar inte.En svensk sida isf ! Svara snabbt! Tack i förhand ! :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Carefox3 Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 bara en sak... om man öppnar en port på sin vanliga hemdator så finns det stor risk för att den bjuder in Nya Virus--- Det e därför dom flesta använder en serverdator ... och sen laggar det kanske inte lika mycket heller och andra fördelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
keftsmell Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Man ska helst ha som Router adress 192.168.0.1 ! Sen måste Norton Antivirus acceptera de ! då kommer de typ upp en ruta. då ska du trycka Permit ! JAG HJÄLPER ALLA MED OT SERVRAR (KAN ALLT TILL OCH MED MAPPA XD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sbgmaffia Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 men vad ska man trycka på norton någon stans då????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg