Ilovecheats Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 (redigerat) Hur gör man för att få komma in i pal park? Jag har satt i mitt emerald,nu då? Tack på förhand//Ilovecheats PS:Vad många trådar jag gör om D/P nu för tiden... Redigerat 18 November 2007 av Ilovecheats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Pal park ligger på Route 221. Du måste till Sandgem town och gå till stranden söderut. Surfa tills du kommer till Route 221. Sen måste du nog ha National dex för att komma in och migratera....jag minns inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Han undra hur man KOM IN i Pal Park inte hur man kom dit. I början av spelet så kan du välja "Migrate from Pokemon Emerald", klicka där och välj 6 Pokemon sedan startar du själva spelet, då kommer gubben som står vid ingången säga nånting och sen frå du gå in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Tack Wendos. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Det är lungt :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg