Fuskgalning Skrivet 19 November 2007 Rapport Skrivet 19 November 2007 Är det någon som vet var man fångar Ditto i Emerald?
Gäst IngweCalanor Skrivet 19 November 2007 Rapport Skrivet 19 November 2007 Jag har int spelat emerald på ett tag nu så hoppas du förstår allt utan stadens namn i staden innan man fick meteoriten finns det en fossil maniac han har en grotta i sitt hus. i denna grotta kan man fånga ditto. Bonus: Om man går längst in i grottan får man den andra fossilen om man tagit den första.
Fuskgalning Skrivet 20 November 2007 Författare Rapport Skrivet 20 November 2007 Jag har int spelat emerald på ett tag nu så hoppas du förstår allt utan stadens namn i staden innan man fick meteoriten finns det en fossil maniac han har en grotta i sitt hus. i denna grotta kan man fånga ditto. Bonus: Om man går längst in i grottan får man den andra fossilen om man tagit den första. tack
Guldfisk Skrivet 21 November 2007 Rapport Skrivet 21 November 2007 Jag har int spelat emerald på ett tag nu så hoppas du förstår allt utan stadens namn i staden innan man fick meteoriten finns det en fossil maniac han har en grotta i sitt hus. i denna grotta kan man fånga ditto. Bonus: Om man går längst in i grottan får man den andra fossilen om man tagit den första. Staden heter väl Fallabro vad jag vet.
DarkLucario Skrivet 24 November 2007 Rapport Skrivet 24 November 2007 Nu har jag en Ditto det är min första Pokemon som har Pokerus :lol:
Kingdom Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 fånga et ti diamond och linka över :S
Rekommendera inlägg