Raffed Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Är det nån annan än jag som har sett den lilla flickan i Old Chateau? Såvitt jag vet så trodde jag att man bara kunde fånga Rotom där, men finns det något annat att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Man kan fånga Gengar och Haunter där också, om du har ett av dem här spelen i ditt DS: Sapphire/Emerald/Ruby/Fire Red/Leaf Green. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Man kan fånga Gengar och Haunter där också, om du har ett av dem här spelen i ditt DS: Sapphire/Emerald/Ruby/Fire Red/Leaf Green.Man måste vara i rummet med två röda ögon på väggen och ha ett av dem där spelen i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag fattar inte, jag möter aldrig Rotom :( , varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Du ska gå in i huset på natten, sen ska du prata med TV:n. Dyker han inte upp då så får du vänta ett par timmar (på spelet såklart) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 F#n vad jobbigt och sitta uppe på natten och vänta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Natt är det väl runt klockan 20... det är inte sent. -.- Eller så ändrar du tiden på din DS... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Orkar inte ändra tiden, börjar "natten" redan 8. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 jag ska fånga den :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) Kan man breeda Rotom? Redigerat 25 November 2007 av Wendos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 tror det han är ju inte legendarisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Man kan breeda Rotom, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg