Kingdom Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 yaaay det ska jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Kollade runt på nätet och har upptäckt att det finns en gammal gubbe i huset också, han finns i rummet med ett långt bord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 om ni vill se ahn gå in och ut å in å ut tills ni ser han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Man kan breeda Rotom, ja.Härligt, ska breeda s#it många Rotoms! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Man kan breeda Rotom, ja.Härligt, ska breeda s#it många Rotoms! Gör som jag, breeda jättemånga och ge bort till andra som vill ha den, men be om någon liten sak eller någon pokémon, det brukar jag och mina kompisar göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Jag har aldrig sett en liten flicka där inne o_O Men jag har sett den gubben, han gled igenom rummet och åkte till vänster. Jag tänker hela tiden att det kanske finns något mer i det huset, men jag vet inte ;/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Jag har aldrig sett en liten flicka där inne o_O Men jag har sett den gubben, han gled igenom rummet och åkte till vänster. Jag tänker hela tiden att det kanske finns något mer i det huset, men jag vet inte ;/Jag har sett flickan, jag har för mig att hon lämnade en pokéboll efter sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Jag har glömt bort vad Old Chateau ligger :angry: .vad vad det nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Eterna Forest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Har fångat Rotom!, fast det var ett tag sen nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg