Kraver Skrivet 19 November 2007 Rapport Skrivet 19 November 2007 Jag har funderat ett tag på att överklocka min processor, men har lite problem. Först och främts vet jag inte hur man gör och för det andra blir det mkt bättre? Citera
Gäst Poison Skrivet 19 November 2007 Rapport Skrivet 19 November 2007 Det blir inte MYCKET bättre, utan snarare något bättre. Överclockar du för mycket så finns risken att skiten går sönder, och det är ju inte direkt roligt. Citera
Gäst Tour Skrivet 19 November 2007 Rapport Skrivet 19 November 2007 Jag har funderat ett tag på att överklocka min processor, men har lite problem. Först och främts vet jag inte hur man gör och för det andra blir det mkt bättre? Sök dig till tex sweclockers och läs deras guider och lär dig hur man klockar, det är inte något som görs på 1 min o sen är det gjort. Läs på så du får lite kött på benen sen börjar du lite försiktigt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.