niss3 Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Hej! Jag har precis börjat spela Maplestory och jag upplever det väldigt märkligt att de inte har något kö system för party questsen. I alla fall. Eftersom större delen av de som spelar och party questar sitter med AC program (Autoclick) för att komma in i instanserna har man ingen större chans utan. Jag har laddat hem ett par program, bland annat "AutoClick", och provat. Men det verkar vara så att de inte fungerar när man går in i Fullscreen mode, alltså in i spelet Maplestory. Min fråga lyder alltså, kan någon säga mig ett autoclick program som fungerar i fullskärms spel, eller helt enkelt i Maplestory? Länkar är jätte uppskattade! Tack på förhand! /MVH Nisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 jag tycker att halva meningen med pq är att klicka sig in. och ac är inget man behöver! jag har aldrig använt ac o jag har klickit in mitt party många ggr :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Samma här, Jag har pqat genom typ hela maple :P Level 21-30 KPQ, Level 35-50 LPQ, Level 51-60 OPQ, Level 60-70 LMPQ. Jag spelar i windia, ign: Mjoelner Adda mig om du spelar där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandito Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Använde du bypass? om du inte gjorde de säger jag ROFLMAO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst feeik Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Bara dra till France channel lr en tom chanel och tadaaaa =D ^^ xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Bara dra till France channel lr en tom chanel och tadaaaa =D ^^ xDJa, försök hitta en tom channel på MS Global. Det är näst intill omöjligt. France channel har jag ingen aning om vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Det är en channel på MS europe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jaha, okej har inte kört MS Europe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 bumpa inte trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst feeik Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Fallen Angels Maple..... Sök det på google och taddaaa. jättebra AC med bypass =D ^^ xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.