kadamar Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Tjenare nån annan som kört nfs pro street förutom jag då? (hela versonen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Japp, det äger tycker jag. Fast det är bara karriären som man kan köra singleplyer på, synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jepp håller med men de var ju jätte enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Nä har inte spelat det, men hört talas om det är det så bra som det sägs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 (redigerat) inte vad jag tycker man kan inte köra på stan och så är de för enkelt fast man kör på högsta grad. + att kompliserat att ändra bilen. Redigerat 26 November 2007 av kadamar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tjenare nån annan som kört nfs pro street förutom jag då? (hela versonen)Jag har spelat det, tycker väldigt mycket om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 inte vad jag tycker man kan inte köra på stan och så är de för enkelt fast man kör på högsta grad. + att kompliserat att ändra bilen. ok, synd att bilen inte är lika lätt att ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Så det är inte som Carbon, att man kan köra fritt runt i stan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 nepp, jag tycker det är ett jättedåligt spel, de är bra grafik men själva spelet i sig är så fjantigt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 28 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 nepp, jag tycker det är ett jättedåligt spel, de är bra grafik men själva spelet i sig är så fjantigt enkelt Håller med "expert" graden som jag kallar den är ju så lätt att om en liten bebis skulle kuna spela spel så hade han klara det för den e barnsligt enkelt. När man ska "pimpa" bilen så f*n man fattar ju typ inget:S eller så äre jag som måste va j*vla dålig på svenska. haha, man blir ju bestämd vad man ska ha race i så tråkit man vill ju kunna kö på stan och sånt flyga och trixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.