negR Skrivet 21 November 2007 Rapport Skrivet 21 November 2007 Nice. Blir till och testa nån gång x] Citera
TecWizard Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Skrivet 21 Januari 2008 Tutorialen var bra och knappen var verkligen stilren men den var inte medelsvår den var lätt som f*n. Jag har inte prövat denna turtorial eftersom jag redan kan hur man gör en knapp. Men du saknar hur man gör för att kappen ska lysa eller markerars när man håller muspekaren över knappen och hur man exporterar den för att den ska funka i exempel viss DreamWeaver. Citera
NossLoad Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Skrivet 21 Januari 2008 Samma tutorial finns redan på fuska.se postad av Mega93, kan dock inte länka källan iom att jag inte pallar söka. Men tro mig, det finns redan en sån här tråd. Citera
Animal Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 Sträcken blir buggade för mig, några tips ? Citera
kimen Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Januari 2008 Samma tutorial finns redan på fuska.se postad av Mega93, kan dock inte länka källan iom att jag inte pallar söka. Men tro mig, det finns redan en sån här tråd. Isåfall har han rippat mig, då jag är skaparen utav denna tutorial. ;) Citera
Andersffs Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Skrivet 26 Januari 2008 Nice! Keep up the good work. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.