HUHEUEHEUEHUH Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) hur lägger man bilder på fram sidan inte så att det blir en länk....Du sparar en bild på, dina dokument kanske, eller på ditt skrivbord, filnamnet kan typ vara, mitt bästa slag" eller nått liknande.Sen här på fuska, under rutan där du skriver så ser du, mot höger, (bläddra) (ladda upp), på bläddra då letar du efter din bild, går snabbare om du vet vart den ligger, som jag skrev, sen när du har hittat den så välje du den, sedan så trycker du på ladda upp, och väntar på att den blir klar. Btw; Jag drog 35, med rune 2h, hade då prayer.. Jag ska göra om det, och ta bild. Redigerat 1 Mars 2008 av Kinaputt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Wow, säger den som tror den kan något. Det är tyvärr så att den bilden visar hur mycket HP du har kvar. Hans gubbe har för Närvarande 81 HP. Wow om han hade haft mindre HP hade inte HP symbolen varit full, skulle den MR.ICanEverything? Men HP symbolen ser "Full" ut ända tills du har 75% av ditt HP kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Wow, säger den som tror den kan något. Det är tyvärr så att den bilden visar hur mycket HP du har kvar. Hans gubbe har för Närvarande 81 HP. Wow om han hade haft mindre HP hade inte HP symbolen varit full, skulle den MR.ICanEverything? Men HP symbolen ser "Full" ut ända tills du har 75% av ditt HP kvar. Jag har 80 hp, och min hp ser inte full ut när jag har 74 hp kvar. Och du kinaputt ljug inte. Man kan inte slå 55 med rune scimitar även med högsta stats + def + str bonus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 jag har 82 HP, Jag hade ej fullt i liv på den bilden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Dags att återuppliva tråden lite ;) Min str pure's max hit med scimmi utan pot! (prayer level 1) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Inte min absoluta max hit men en duger med d mace :P med dh är den nog upp mot 50. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
computer Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Tänkte bara när alla lägger upp bilder att jag också måste göra det ;) Så här är min gubbe för några månader sen när jag tar 31^^ 31__.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 tar 60 med range d bolt(e) är 99ranged. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Melee: 52 Range: 48 Magic: 22. Har ingen bild, men ska försöka skaffa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 dds spec att 20+17 dragon long 21 dragon 2h 24 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 34 med range! Kan slå mer, typ 50 . Kan slå mer med melee :) Pain ahahah 45? Ok vad heter din gubbe + vilket vapen! f*n va du ljuger. + Noviance 35?? Med vad? Whip skulle inte tro det du är typ 70 str -.- Nub, full dharok + Dbaxe spec. Ice power80. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 34 med range! Kan slå mer, typ 50 . Kan slå mer med melee :) Pain ahahah 45? Ok vad heter din gubbe + vilket vapen! f*n va du ljuger. + Noviance 35?? Med vad? Whip skulle inte tro det du är typ 70 str -.- Nub, full dharok + Dbaxe spec. Ice power80. vad är dina stats nu shehe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg