Clabbe Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 (redigerat) Går det att koppla PS2/Tv (1 scartuttag) med Stereo? Utan några specialgrejer för mycket pengar? Isf, hur ska man koppla, och vad behöver man? Redigerat 10 Mars 2004 av Clabbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag kopplar min tv till stereon, med en sån där kabel, svart och röd i ena enden, kommer ente ihåg va den kallas för... men den kopplas i hörlursuttaget på tvn och går in på baksidan av stereon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 om du bara ska koppla in ditt ps2 är det lätt. du flyttar bara den röda och den vita sladden från tvn till stereon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 precis, till mostsvarande färg i stereon, så har jag från både datorn och ps2:et, ska skaffa till DC:t också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 men ps2:an har väl nåt uttag för ljudsystem? den är ju Dolby© anpassad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 det är ju bara två sladdar en med ljudet på höger sida och en med ljudet på vänster sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 den har ju även optiska uttag på baksidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 det har den kanske men vad ska man koppla in där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 det går!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Jag har kopplat ljudet till min förstärkare och då dlir det suveränt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg