BloodMan Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Xelerator (en program som gör att spel går mycket fortare) verkar inte funka på windows vista. På alla hemsidor står det att de går för Windows 98/ME/2000/XP/2003 and later versions. Men de funkar ju inte.... programmet startar inte alls efter jag installerat det. Finns de nånting jag kan göra för att få de att funka? Och snälla svara inte om du inte vet vad Xelerator e för nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 (redigerat) har du testat med att starta i kompabilitetsläge: windows 98? Redigerat 22 November 2007 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 22 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Nej det har jag inte. Hur gör man? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Högerklicka - Properties - Compatibility Där kan du göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.