lillo12 Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Hej jag behövar hjälp på pokemon pearl ma kan ju typ vara med i skönhets tävlingar och mina mot stondare har masor av rosteter och sont men jag har bara nåra tussar snälla hjälp :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Om man åcker till Veilstone city och går in i det andra huset nedanför gymet då är det en tjej som ger dina pokemon masage och sen så får man en sak till såna dära tävlingar som passade pokemonen som fick massage. ;) fast det duma är att man bara kan ge en pokemon massage pär dag :glare: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blackthorn12 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 (redigerat) du ska skaffa en söt pokémon och gå i parken i hearthsome city då och då ska du prata med din pokémon och då håller den ibland i något. ps! ibland när din pokémon petar på marken så ska du springa över området där du stod när du prata med din pokémon. ...men du måste också ge din pokémon massa berries. dry=beuty sweet=cute bitter=smart spicy=cool sour=tough då gillar publiken din pokémon mer och du fär mer poäng i slutet. Redigerat 11 Januari 2008 av blackthorn12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sade03 Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 hur fångar man palkia/dialga?? Jag har sett den där gula tavlan men det är ingen ingång :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg