kimp@n Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Skrivet 10 Mars 2004 vad får man i andra templet i dark world?? är bossen lätt eller svår?hur ser bossen ut (vad är bossen för något)?? hur dödar man den??
Chihuahua Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Skrivet 10 Mars 2004 Drar fram den slitna gamla guiden från -91 Det andra palatset är om jag har rätt det i träsket/sumpmarken. Där får du Hakskottet. Bossen heter Arrghus och ser ut som en stor röd champinjon omgiven av en massa små röda arrghiparasiter. Väldigt lätt boss. Använd hakskottet för att dra loss en arrghi och slå ihjäl den med svärdet. Till slut är Arrghus ensam kvar och då blir han arg och hoppar upp i luften och försöker landa på dig. Jag rekommenderar att du helt enkelt rör på dig hela tiden t.ex. går från vänster till höger och tillbaka hela tiden tills han landat. Då simmar han runt och försöker kollidera med dig. Bara slå honom med svärdet - bäst effekt om du skjuter sån där energigrej med det (du måste ha fulla hjärtan för att göra det).
kimp@n Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Mars 2004 tja behöver hjälp med spelet kan inte komma vidare jag har kommit fram till ett ställe där det inte är vatten men det är en stege som man måste ha vatten för att komma upp hur gör man?? p.s. det första har jag kommet förbi alltså först skulle man gå till ljusa världen och höja vattnet inne och sänka vattnet där ute sen tillbaka till mörka världen och simma till stegen och gå upp och låsa upp en dörr men sen är det stopp alltså vid andra stället som det är sänkt vatten hur ska jag ta mig upp??????
Rekommendera inlägg