Easton Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Hur många bilder får man ha? Har sett det här någonstans men hittar inte länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Ändra din presentation | Du kan ha 2500 tecken, 4 bilder, 2 videos, 1 ljud och 0 flash. Det säger allt. 4 Bilder om du inte har köpt ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag önskar att att flera kunde ägna sig till att leta upp det sökte efter istället för att skriva massa onödiga trådar. :bah: Aja, gå in på Mina inställningar -> Ändra din presentation och sen står det (för mig) med en mycket fet text: Ändra din presentation | Du kan ha 5000 tecken, 5 bilder, 2 videos, 1 ljud och 0 flash. Om du sedan vill ha plats för flera bilder går du in på Affär -> Presentation och köp sedan Fler bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 5 bilder alltså? Okej, tack, har köpt en "en till bild" nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.