Gäst favole Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Hej jag kan inte conecta vissa mappar/servers! Och sen när jag tar på new game så kan jag inte välja de_rats för den är inte ens där.. Jag har ett grafik kort på 64 MB ska jag byta grafik kort? Och när jag är inne på steam och tar på join av en av mina polare så laggar jag fast innan ens mappen är uppe :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 (redigerat) Installera om allt.. Och sen lägger du mapparna i C:\Steam\steamapps\NAMN\counter-strike source\cstrike\maps Redigerat 24 November 2007 av Odet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Min kompis har samma problem, Han har försökt de mesta men det funkar ej. kolla i svenska cs:s forumet också finns fler med samma problem. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Installera om allt.. Och sen lägger du mapparna i C:\Steam\steamapps\NAMN\counter-strike source\cstrike\maps Emm vad menar du :P vad är det jag ska lägga i mapparna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Du ska lägga alla mappar som du laddar ner i maps ._. Och sen, eftersom du intek an connecta till vissa servrar. Installera om CSS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 mm men det är ett problem där,det kommer för det första upp bara 5-10 servrar på internet kategorin och alla är över 100 i lantency och jag kan bara spela på en del servrar och jag vet inte vad det är för fel,men jag kan inte joina ngn eller ta en server som kommer upp på internet kategorin.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 INGET FUNKAR RIKTIGT JU!!!! HJÄLP!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Har installerat om allt typ 5 ggr nu men det funkar ändå inte. Jag sitter vid en surf laptop och har 4.0 ''mbts'' i hastighet. Jag har ett nerladdat CS som jag köpte av en kompis han har ladda ner det på nån site. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Har installerat om allt typ 5 ggr nu men det funkar ändå inte. Jag sitter vid en surf laptop och har 4.0 ''mbts'' i hastighet. Jag har ett nerladdat CS som jag köpte av en kompis han har ladda ner det på nån site. DET ÄR DÄRFÖR! Omg.. KÖPTE DET!?!? DU KUNDE FÖR I HELSINGLAND FÅTT DET GRATIS! Och om du laddar ner CS så kan du bara köra på vissa servrar .. Dom måste vara crackade! Det här var bara.. för idiotiskt ^^ Gå nu direkt till han och spöa han ._. Jag uppmanar inte till bråk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Så han har lurat mig :o :( ska jag köpa ett riktigt cs kanske?,Men jag har ju CS på steam :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Jo, men det är ett crackat CS. Du kan inte ändra nåt med servrarna eller nåt.. Föräns du köper riktiga ;) Hade också crackade förut men drog och köpte riktiga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Okey, Men det är därför jag får problemet ''failed to contact game server''? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg