Median Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Nej, då vet jag inte. Trodde du fick "This steam acc doesn't own this game." errorn.. Men eftersom han sa att han laddade ner det, så kanske han ändå har laddat ner det olagligt ;) Vad vet jag.. Men ta ett snack med han. Och.. Prova det här för din error; Problem Occurs After Updating Steam If you notice that this problem occurs directly after a Steam update and you've already disabled your firewall, please follow these directions: 1. Log out and exit Steam 2. Navigate to the C:\Program Files\Steam folder (this is the default location). If you have installed Steam to a different folder, please locate that folder now. 3. Delete the file "ClientRegistry.blob" and then close the Steam folder 4. Launch Steam and login. Steam should update and then you will be able to play Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Men jag får ändå bara upp 3 servrar oh kan inte spela på ngn av dom men om jag köper ett lagligt cs i butik kommer det funka då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Nu blev jag också osäker på om han bara har köpt spelet från steam och laddat ner det.. Men.. Du kan fråga han? Eller så går du bara i butik och köper ett eget. Kostar bara runt 200 + du får HL2DM och Day of Defeat: Source med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 MM för min kompis laddade ner allt från en sida och sen brände han av den till mig,sitt steam acc köpte han av hans store bror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 kan ngn svara? edit vi hade 8 ''mbit'' i hastighet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Så du fick hans steam acc som han fick av sin storebror? Och sen brände han CS till din dator? Och steam accet hade CS på "My Games" listan före du fick CS på din dator så ska allt vara okej. Mer än så vet jag inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Men så om jag köper cs borde nog allt funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Jag vet inte, prova ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favo1e Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Okey så här ligger det till han har laddat ner ''CS 1.6 none steam'' från en olaglig sida och sen har han fört över ''CS 1.6 none steam'' till en CD då han på samma gång förde över ''STEAM'' sen sålde han det till för 50:- Steam acc har cs 1.6,cz,cz delited sences,dod,death math classis, d.v.s dom spel du får med om du köper cs 1.6 i butik men då undrar jag vad faan man gör med CS 1.6 none steam? P.S jag är favole jag fick en varning och kan inte posta på 1 vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Hur öppnar man portar då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Non-steam är, ja.. Från vad jag läste så är det en Standalone, alltså att man kan köra det utan att ha igång steam. Men, han hade ju CS på sitt Steam account sa han, alltså måste han ha ett crackat steam. Och du, Glassgubben: När du loggar in på steam accountet och tittar på My games, ser du en lång lista av spel som du kan installera längre ner? Om du har det så har du ett crackat steam, annars om du inte har det så har du vanliga steam. Om du använder router så öppnar du portar här: http://portforward.com/english/routers/por...routerindex.htm, välj din router modell och klicka, sen följer du bara instruktionerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg