DarkLucario Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 ja hur gör man :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Vilket spel... -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 24 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Oj glömmde säga det :blink: .det är Fire Red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 snälla berätta! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 snälla berätta! :oJag vill också veta, tror jag vet men jag är inte säker, men berätta snälla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 29 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 fick veta det av en kompis nyss på pokemon manison (vet ej om det stavas så) där inne finns en nyckel den heter typ Secret Key då är det bara att gå in i gymmet så nu är jag i elit fyran men jag tycker den första är svår jag började med charamander och hon har water och ice :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg