Sunkis_92 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Skrivet 10 Mars 2004 Snälla hjälp...jag är i början på Zelda Oracle of seasons och vet inte vars jag ska.....har tagit en hjärtbit.........vet ej hur man ska ge den där fågeln till urmakaren.........har inte kommit långt....ge mig helst en beskrivning på svenska!!! SNÄLLA! :(
Gäst WaterDemon Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 ..? om du förklarar lite djupare så kanske jag kan hjälpa dejj..
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 man fattar nästan inget det du sa tyvär men förklara lite MER!
Chihuahua Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Vad man ska göra i början av Seasons, var det va? I så fall vet jag typ tillräckligt för att hjälpa dig. Först och främst, har du svärdet? För det är det första du ska göra. Klockmakaren ska du strunta i, det ingår i en byteshandel som du inte kan göra något med ännu. Gå till den översta delen av byn och gå vänster ut från byn. Du hamnar vid en strand. Undvik fienderna och leta upp en grottingång. Den går du igenom, löser några små pussel så får du svärdet. Nu kan du gå tillbaka till byn och där inne letar du upp Maku Tree. Han har en mur eller nåt sånt ivägen. Använd svärdet för att ta bort muren. Gå och snacka med honom. Sen går du ut från byn igen, norrut, alltså till platsen där du hamnade när du började spelet. Gå vidare en bit norrut så hittar du snart den första labyrinten.
Rekommendera inlägg