super-fox Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Hej jag e ett pokémon f*n men jag klarar inte tredje gymledarens sista pokemon Magneton kan nån ett fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 och när får man master ball? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Master ball får du i team aqua/magma hideout. :lol: Fånga en geodud och träna upp så blir gymmet lättare. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag tycker du ska börja med mudkip den knäcker stort me mudshot :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 e det el gymmet så fall ska du träna en geudude som ville10 sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg