Hoppa till innehåll

Wotlk Wow!


Opert666

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...
  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Dem ökar antagligen xp ratingen som man får av att döda mobs och completa quest, så gjorde dem på Burning Crusade.

Hejsan skulle bara vilja säga dig att om du är en av dem som kommer bara för att det är lättae att fixa epics kan du väll gå tillbaka och pulla din bullfitta och sluta säga emot t.ex. Blizzard själva då de har bilder där det står WOTLK Men eftersom du inte ¨ått in det i din lilla skalle att det inte finns en rgel att man andvänder the i förkrotningar så kanske ud borde veta att namn kan inte förkotast det blir bara smeknamn som t.ex. lol är en förkortning, i en vanlig förkortning så uttalar du hela ordet vanligtvis du säger ju tillexempel inte ngt utan du säger ju något MEN det är ett smeknamn plz n00b grow up and stop suck :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du skapat ditt konto för att du inte vågar stå för den du verkligen är på ditt main konto eller?

Sen kan du börja öva lite mer på ditt skrivande, du skämmer bara ut dig då du beter dig så.

 

On Topic: Det är som många tror, Blizzard har sagt att de gröna itemsen ska ersätta ens level 70 epic's man får från både PvE och PvP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror WoTLK kommer sabba WoW totalt tyvärr. Varför måste de höja levelcap, varför inte bara nya raids, områden och andra funktioner men behålla samma level. Ju högre levlar ju sämre spel enligt mig.

WotLK är ju tvärtom det som kan rädda wow. tbc förstörde så jäkla mycket miljö- och loremässigt. däremot tyker jag att death knight classen känns oerhört tråkig och krystad, blizz lägger till för mycket onödiga saker i spelet imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem skulle gå till de nya områderna om de redan är level 70 och ingen behöver det? Sen så tror jag Wrath Of The Lich King är något som Blizzard har planer för och bli hårda konkurrenter imellan Warhammer Online.

För nya raids och liknande såklart. Det vore perfekt, då skulle det balanseras mellan Outland och Northrend.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror WoTLK kommer sabba WoW totalt tyvärr. Varför måste de höja levelcap, varför inte bara nya raids, områden och andra funktioner men behålla samma level. Ju högre levlar ju sämre spel enligt mig.

WotLK är ju tvärtom det som kan rädda wow. tbc förstörde så jäkla mycket miljö- och loremässigt. däremot tyker jag att death knight classen känns oerhört tråkig och krystad, blizz lägger till för mycket onödiga saker i spelet imo.

 

Ja, Deathknights är inget jag längtar efter :(

 

Jag kräver blademasters!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror WoTLK kommer sabba WoW totalt tyvärr. Varför måste de höja levelcap, varför inte bara nya raids, områden och andra funktioner men behålla samma level. Ju högre levlar ju sämre spel enligt mig.

 

WotLK är ju tvärtom det som kan rädda wow. tbc förstörde så jäkla mycket miljö- och loremässigt. däremot tyker jag att death knight classen känns oerhört tråkig och krystad, blizz lägger till för mycket onödiga saker i spelet imo.

 

Ja, Deathknights är inget jag längtar efter :(

 

Jag kräver blademasters!

 

MM jah håller med, Deathknights koommer förstöra hela pvp, för fatta själv liksom om du t.e.x kör 5vs5 å möter 5st deathknights, då kan man lika gärna leava, och likadant i bg, om man möter en Deathknight kan man lika gärna göra självmord, Deathknight kommer vara skjut mkt bättre en alla andra classer, de e skjut, dom borde finnas i pve, men inte i pvp!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror WoTLK kommer sabba WoW totalt tyvärr. Varför måste de höja levelcap, varför inte bara nya raids, områden och andra funktioner men behålla samma level. Ju högre levlar ju sämre spel enligt mig.

 

WotLK är ju tvärtom det som kan rädda wow. tbc förstörde så jäkla mycket miljö- och loremässigt. däremot tyker jag att death knight classen känns oerhört tråkig och krystad, blizz lägger till för mycket onödiga saker i spelet imo.

 

Ja, Deathknights är inget jag längtar efter :(

 

Jag kräver blademasters!

 

MM jah håller med, Deathknights koommer förstöra hela pvp, för fatta själv liksom om du t.e.x kör 5vs5 å möter 5st deathknights, då kan man lika gärna leava, och likadant i bg, om man möter en Deathknight kan man lika gärna göra självmord, Deathknight kommer vara skjut mkt bättre en alla andra classer, de e skjut, dom borde finnas i pve, men inte i pvp!

 

Hur kan du ha en aning om hur bra dom är? Har blizzard sagt att dom kommer bli sjukt mycket bättre än andra? Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...