Gäst mithrils Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 okej jag vet dålig grafik men så ser det inte ut när jag spelar det in själv+jag är nybörjare på hypercam det är en gammal video av mitt bank har 117mil nu http://www.youtube.com/watch?v=YFIGmdFyIY4 där är den iaf enjoy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Nice. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 som jag sa 1månad gammal typ + det är 88k nats om det inte syns så tydlig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Var rättså suddigt. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Var rättså suddigt. :visslar:haha vetXD newbie på hypercam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Vi få hoppas på det bäst nästa gång då. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 gjorde en idag ska ladda den sen så du får se:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 http://www.youtube.com/watch?v=7Bpt97i0pQs här är den! lite bättre nu:D? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) Du har lyckats, Jag behöver en tomte mössa i jul du bjuder på en? :P Kanske ska bli member... men mitt kredit kort cepear! :( Redigerat 25 November 2007 av Strawberry1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Du har lyckats, Jag behöver en tomt mössa i jul du bjuder på en? :P Kanske ska bli member... men mitt kredit kort cepear! :( titta på member guiden så får du lite tips + nej jag behåller nog mitt tomte mössa:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg