Gäst stefan123 Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 hur bräner man skivor till xboxen om man har flashat den? Citera
BLITZFREEDOME Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 Mitt är flashat. Men jag vet inte hur man bränner. Jag frågar en kompis och betalar han lite. Men han måste använda en speciell brännare och datorn samtidigt. Citera
Gäst stefan123 Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 Mitt är flashat. Men jag vet inte hur man bränner. Jag frågar en kompis och betalar han lite. Men han måste använda en speciell brännare och datorn samtidigt. ok Citera
BLITZFREEDOME Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 Mitt är flashat. Men jag vet inte hur man bränner. Jag frågar en kompis och betalar han lite. Men han måste använda en speciell brännare och datorn samtidigt. ok Men man behöver nog inte det. Men jag vet heller inte hur man bränner. Har du nån kompis som kan bränna då?? Min kompis tar bara 200kr för ett. (det är dyra speciella skivor man måste ha) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.