mr10 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 :P mew :lol: jag har mew på gul tack du som sa den hemsidan det var rätt så svårt att förstå men jag klarat tack igen (glömt ditt användarnamn)förlåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 hej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 :P mew :lol: jag har mew på gul tack du som sa den hemsidan det var rätt så svårt att förstå men jag klarat tack igen (glömt ditt användarnamn)förlåt inga problem. Jag heter 89chrnil. men ska snart byta hade jag tänkt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 sa fel förlåt men du är min idol idol idiot oops hur tar man bort hur tar man bort förlåt för det skrev fel och vet inte hur man tar bort nu kommer jag få en varnng snyft :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Till vad? Skulle vilja veta, för du skriver mycket bra saker om det mästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Ja det är ju Zapdos och Moltres och Articuno vell? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Till vad? Skulle vilja veta, för du skriver mycket bra saker om det mästa. vadå till vad????pratar du med mig. om du gör det så tack :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jag menade vilket namn du skulle byta till!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jag menade vilket namn du skulle byta till!! det ser du väll :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Det är vell Zapdos och Articuno och dom ?? lr :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Ja nu ser jag!!!!!!! Jag bara undrade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg