Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 :huh: hur ändrar man namn :huh: jag vill ändra namn men hur gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Men redan. Gå in på dina inställningar och tryck på ändra visningsnamn. Du kommer ändå att logga in med ditt gamla namn, men ditt nya är det vi kommer se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 det finns ingen sånt skicka länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Det heter "byt visningsnamn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 det finns inte på mina inställningar skicka länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Det är i den vänstra spalten, under "Personliga Inställningar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 (redigerat) aha personliga inställningar ska kolla :lol:// var är personliga inställingar nån stanns ;) Redigerat 26 November 2007 av salamance Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Byt visningsnamn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 åå tack så mkt huvudstaden :D hej jag heter Kingdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Men seriöst salamance, Sluta låtsas att du inte vet vart en sak finns, Jag vet redan att du vill tjäna fm, Gå in på "Mina inställningar", Leta fram "Byt Visningsnamn" svårare är det inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 ää jag har redan bytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.