adam1611 Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 hej, jag har ett problem. jag har en egen tibia 7.92 server som jag har laddat ner här ifrån och så har jag laddat ner map-editor till det. mär jag öpnnar evelusion (asså mappen som jag öpna med map-editor) så kommer det fram "can't find NPC: soya, frodo, timral, nimral.m.m. HJÄLP mig, hur gör jag så att jag kan göra en egen map + att jag kan använda soya och de andra NPC:erna. PLZ HELP ME MVH TIBIA FREAK (jag är desperat) :P :P B) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anubiri Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Ursäkta, men vad är Tibia ska man ladda ner? Jag vill gärna testa så om du säger sidan så vore jag tacksam :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jack93 Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 hej, jag har ett problem. jag har en egen tibia 7.92 server som jag har laddat ner här ifrån och så har jag laddat ner map-editor till det. mär jag öpnnar evelusion (asså mappen som jag öpna med map-editor) så kommer det fram "can't find NPC: soya, frodo, timral, nimral.m.m. HJÄLP mig, hur gör jag så att jag kan göra en egen map + att jag kan använda soya och de andra NPC:erna. PLZ HELP ME MVH TIBIA FREAK (jag är desperat) :P :P B) :) Öppna mappen som du har mapeditor i och öppna sedan creatures.xml med notepad/anteckningar och kilstra in detta: <creature looktype="127" name="Athan" type="npc"/><creature looktype="127" name="Donald" type="npc"/> <creature looktype="127" name="Frodo" type="npc"/> <creature looktype="127" name="Guild Master" type="npc"/> <creature looktype="127" name="Johnny" type="npc"/> <creature looktype="127" name="Lola" type="npc"/> <creature looktype="127" name="Malak" type="npc"/> <creature looktype="127" name="Maya" type="npc"/> <creature looktype="127" name="Nimral" type="npc"/> <creature looktype="127" name="Soya" type="npc"/> <creature looktype="127" name="Timral" type="npc"/> <creature looktype="127" name="Varkhal" type="npc"/> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Ursäkta, men vad är Tibia ska man ladda ner? Jag vill gärna testa så om du säger sidan så vore jag tacksam :D www.tibia.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anubiri Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 woow tack Keylogger du e bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 no problemo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg