computer Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 hej alle sammans. Jag hade tänkt köpa ett nytt graffikkort XFX Geforce 8800 GTS till min dator men jag undrar, för att jag har en DELL data och jag har hört att de har specialbyggda moderkort som kanske inte stöder det graffikkortet. här är sidan: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=32733...led#ProductTabs Snälla hjälp mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 vad har du för modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 vad har du för modell? Och har du kollat deras hemsida? Datorns hemsida då och inte grafikkortets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
computer Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 men mindator hetter dell dimension e520 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 vad har du för modell? Och har du kollat deras hemsida? Datorns hemsida då och inte grafikkortets. Nej, hur ska jag kunna göra det när jag inte vet vad det är för dator? GOSH!? men mindator hetter dell dimension e520ah, dells sida är störig och jag är lite less atm. vad har du för grafikkort nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
computer Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 ett ATI Radeon x1300 pro på 256 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 det hjälpte inte så mycket då det finns både som PCI-E och AGP... vet du vad du har för moderkort? kan du ta kort på moderkortet(utan grafikkortet i?) eller så vet du kanske om det är PCI-E eller AGP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Det är är pci på de flesta dell men frågan är om du får plats med kortet då det är rätt stort och dells chassin är rätt små. Dock så snålar ju Dell in på nätagg så ett nytt nätagg känns som ett måste för att kunna driva det där kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 men mindator hetter dell dimension e520ah, dells sida är störig och jag är lite less atm. vad har du för grafikkort nu? Ozoon menade om han hadde kollat datorns hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 aight... Det där Tour säger om nätagg stämmer också, en annan sak som är rolig är att dells nätagg är lite speciella, så kanske måste du köpa ett av dem, eller chansa på att dom har bättrat sig sen förut och inte längre kör med sina special-grejor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.