💬
Logga in
Fuska.se

Första Gången?

55 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

;) har du haft sex någon gång i så fall hur börja det?(asså hur du hon/han började ha sex med varadra.

Nivå 4 · Lärling

Oj, där förstärktes mina fördomer ytterligare mot 11 åriga pojkar. Ursäkta för off-topic, men finns det inte en hel hög med såna här trådar redan?

Nivå 4 · Lärling

att 11 åringar gör sånna här trådar är för mig ett mysterium-_- var är världen påväg

Nivå 6 · Fuskare

Alltså du är itne mogen för sånt än "milliamfth" Vänta tills du blir femton...

OPch som svar på freågan: Nej jag har inte haft sex än för det är olagligt...

Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld.

Att två 14 åriga personer har ett kärleksfult samlag tycker jag är rätt så okej, men jag förstår att deras föräldrar inte vill att dom ska ha det.

Nej, jag har aldrig ledat med något och kommer kanske inte heller att göra det. Vi får se.

Nivå 6 · Fuskare

Nä men du kan ju ha kul med dina "fröken vänster" hehe, nä skämta bara...

Srry för off...

Btw: Är du unbannad nu Nissling? hur länge har du varit bannad?

Otroligt onödig tråd.. Men för att hålla ontopic..

Ja, men hur,var,när får ni aldrig veta..

och du menar :S? (thegreatest menar jag då..?)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

haha vad drömde du sen InTech? eller vaknade du?

↗ till inlägget

Btw: Är du unbannad nu Nissling? hur länge har du varit bannad?

Japp, råkade skriva ett inlägg som "dom" tyckte var onödigt.

Ja du, intech. Michael Jackson är trevlig allt.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är olagligt och va samlag när man är under 15år.

År 2005 bekräftades en ny lag, det räknas som en våldtäkt om man har samlag med en som är under 15år, så det är bäst och passa er, fjortistjejer är inte direkt så mogna fast dem tror det.

Om man är ÖVER 15 år och har sex med någon som är UNDER 15 år så räknas det som våldtäkt. Inte så att två 10 åringar som har sex räknas sm våldtäkt.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Om man är ÖVER 15 år och har sex med någon som är UNDER 15 år så räknas det som våldtäkt. Inte så att två 10 åringar som har sex räknas sm våldtäkt.

Auch, det var komplicerat, så om man är 14 och har samlag med en 15 åring och båda vill så är det alltså våldtäkt? Våldtäkt låter väl lite allvarligt i en sådan situation, borde typ heta "olaga sex", eller något.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Att två 14 åriga personer har ett kärleksfult samlag tycker jag är rätt så okej, men jag förstår att deras föräldrar inte vill att dom ska ha det.

tror inte att min pappa skulle bry sej så mkt :P

men än så länge har jag inte haft det

Ja, olagligt sex, typ. Men jag tycker det inte gör något om två 14 åringar har sex. Ni minns väl mästerverket "En Kärlekshistoria" med den där roliga sex-scenen.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld.

Om inte båda personerna som är under 15 år går med på det tillsammans.

t.e.x en 15åring och en 13åring är ett olagligt sex, 14+14 = ok om båda vill (ingen lag för att få ha sex, men åldern på personerna som har sex spelar roll)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Ja, olagligt sex, typ. Men jag tycker det inte gör något om två 14 åringar har sex. Ni minns väl mästerverket "En Kärlekshistoria" med den där roliga sex-scenen.

Errr.... Jag har ej sett den.

↗ till inlägget

Synd, den var förra lördan på tvåan klockan 22:00. Riktigt mästerverk. Dock missupfattar småttingar filmen pga. titeln.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Synd, den var förra lördan på tvåan klockan 22:00. Riktigt mästerverk. Dock missupfattar småttingar filmen pga. titeln.

Morsan tvingar mig i säng klockan 21.30 varje dag...

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Om inte båda personerna som är under 15 år går med på det tillsammans.

t.e.x en 15åring och en 13åring är ett olagligt sex, 14+14 = ok om båda vill (ingen lag för att få ha sex, men åldern på personerna som har sex spelar roll)

Njae, om två 14 åringar skulle ha sex, och tjejens föräldrar får reda på det så kan de välja att anmäla killen, även om tjejen var med på det.

Sån är lagen ;)

Och InTech, när vi menar "legat med någon" så menar vi riktiga människor, inte uppblåsbara -_'-

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in