FreakyStyley Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Hej! Jag har en starcoin kavr i hela spelet som jag ...öh...inte kan ta....det är den sista i slottet i värld 7...HJÄLP! Då kommer jag ha alla starcoinen! HJÄÄÄLP! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 (redigerat) Jag kommer tyvärr inte ihåg hur man tar dem, längesen jag spela. Men jag har tagit alla iaf. :D Redigerat 28 November 2007 av lizem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XNYAPPY Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Jaha.. Det var den här när man ker på den lilla gröna jobbiga saken.. xD När du kommer till slutet innan den stora porten, ser du ju stjärnmyntet. Den gröna seken börjar ju sedan falla, stå kvar på den tills du åker ner till myntet och hoppa medans det fortfarande finns något kvar att stå på. Jag vet inte hur jag ska förklara, men prova dej fram genom att stå på den och hoppa.. Allt handlar om timing.. :) Lycka till.. ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Det funkade! Tack! :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg