Mithrils kan hålla tyst.
on-topic , LOLMG, jag gillar roliga stavfel!
Mithrils kan hålla tyst.
on-topic , LOLMG, jag gillar roliga stavfel!
↗ till inlägget↗ till inläggetVa inte så j*vla uppkäftig unge man. Håll käft eller get the hell out of my thread.theexecutor du har dålig humor...
Det här är ett forum och vi är här för att argumentera. Tycker han att du har dålig humor, låt han skriva det :D
Själv tyckte jag receptet var askul, faktum är att jag testade det och, schaa, min mamma blev inte så glad.... :visslar:
jasså så länge, elräkning är nog inte det värsta hust ta fyr & du får bränndad pizzapanokakor, har inte haft tid ännu men ha lite tålamod snart kommer några lekar bilder. ( stav fel orka inte bry mig skrev detta kl 02.22 ) ;)
Den blir nog först svart, sedan brinner den, blir till en hög aska och avdunstar trots att det inte är en vätska.
↗ till inlägget↗ till inläggettheexecutor du har dålig humor...
Va inte så j*vla uppkäftig unge man. Håll käft eller get the hell out of my thread.
Det här är ett forum och vi är här för att argumentera. Tycker han att du har dålig humor, låt han skriva det :D
Själv tyckte jag receptet var askul, faktum är att jag testade det och, schaa, min mamma blev inte så glad.... :visslar:
Sluta ljuga om du testade receptet, om du gjorde det, så ärfan ditt iq = 0
↗ till inläggetHaha, man skulle f*n aldrig hinna använda ugnen ^^.En bild och en länk säger mer än tusen ord. Hittade den idag på aftonbladets förstasida(till höger, där recepten finns ibland).
http://wwwc.aftonbladet.se/v3/ab/jsp/start...650&antal=1
http://img20.imageshack.us/img20/9393/abtabbza6.jpg
TIPS 1(För smarta): Läs igenom receptet.
TIPS 2(För sega):
Kolla på gräddtiderna.
Låter som ett smarrigt recept... Ska testa någondag, men jag tror jag ska grädda i ca 20 min och steka i ca 10... :P
det här ska jag tipsa min mamma om
Smarrigt. :P
f*n va bra resept:d
hoppas jag inte gör dig ledsen...
BOOOOOOOOOOORING!!!!!!
.
hahaha pizzapankaka det värkar inte så gott
↗ till inläggetDet pizzan blir nog rätt svart! :lol:
Nej, pizzapannkakan.
HAHAH låter så konstigt pizzapankaka
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in