Harold Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Som alla Ds ägare vet så finns det ett hål bak på ds:en där man sätter fast sin Pek pinne, men nu när jag sätter ner pinnen där så ramlar den ut hela tiden.. Kan jag laga den på något sätt? Det är jäkligt störigt att behöva leta efter pinnen hela tin' när den är borta och man ska köra. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 lol sätteru in den rätt då?:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 lol sätteru in den rätt då?:S f*n vilket larvigt svar!!! samma sak händer mig!!! så plz svara nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 går inte att laga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Hepp, får väll tejpa fast den då. <) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Hepp, får väll tejpa fast den då. <) nnoooooo gör inte det köp en ny vetja dom finns i stål och med en mario i en gokart och massa fler plus när man köpte ds fick man 2 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gible Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Du kanske kan hålla pennan i munen och suga på den. det gör jag när jag inte årkar ta ur pennan ur pennfacket :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Nästan längst upp, på baksidan av stylusen finns/fanns en liten, liten plupp. Den hindrar stylusen från att ramla ur DS:et. Jag gnagde bort min plupp för den gjorde så ont att hålla i, så nu ramlar skiten ut hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Du kanske kan hålla pennan i munen och suga på den. det gör jag när jag inte årkar ta ur pennan ur pennfacket :D.haha du måste skämta ofta man suger på sin pekpinne! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 prova med at köpa en ny penna då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 (redigerat) Behövs inte för Stylusen ramlar nästan aldrig ur längre. Redigerat 4 December 2007 av Eldapa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Behövs inte för Stylusen ramlar nästan aldrig ur längre. bra! är i tyskland nu ska ga i skola här i 8 manader sjukt billiga ds tillbehör och spel! sag ett mario kart kostade 200kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg