Gäst Krook Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Du kanske kan hålla pennan i munen och suga på den. det gör jag när jag inte årkar ta ur pennan ur pennfacket :D.haha du måste skämta ofta man suger på sin pekpinne! han är 10 år. Man kan inte tänka då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Har hänt för mig också, att pennan ramlar ur hela tiden. Det är mitt hål som är slitet, vet inte hur det var med dig eftersom att du fick det löst. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Bet också sönder pluppen på min, skulle köpa en ny på MediaMarkt och de hade bara till Lite *stor besvikelse* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Det är nog bara ett dåligt exemplar av ditt nintendo ds,har det varit så hela tiden när du har haft det eller kom det nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg