Plankan Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 1. Jag kommer att få ett Ps2 spel i jul, Villket tycker ni jag ska köpa? (inga GTA Spel) 2. The Warriors värkar kul! Är det värkligen så kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Fifa 08 om du gillar sport annars kanske typ nfs pro street om du gillar bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Nja... Jag gillar mer Action spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 SKA NÅGON SVARA ELLER? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Rickardinjo Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 va!!??? jag fattar inte vad du menar!!!??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Vadå? Jag vill veta tips. Villket Ps2 spel ska jag köpa???????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag tycker att du ska köpa Resident Evil IV ( 4 ) om du gillar action. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Pro street eller FIFA 08 såklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 (redigerat) Pro street eller FIFA 08 såklart inga sport spel sa vi ju... <_< Redigerat 12 December 2007 av Plankan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Spartan: Total Warrior är ett kul köttar spel ;) lite små gammalt dock. annars så finns ju sport spel eller GTA (j/k :P) The Warriors har jag iofs inte spelat men tycker inte det verkar så jätte roligt. men har som sagt inte testat eller ens sett det ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 SSX Ontour om du gillar snowboard och skidor. Även Burnout Dominator om du gillar bilar ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg