gible Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 jag måste fånga hatran men jag kan inte komma till stark maunten snälla hjälp mig nogon :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Du ska gå till Stark Mountain och hjälpa en som heter Buck genom berget. Sen efter det ska du gå till Survival Area och prata med Buck.(han finns i ett av husen) Sen går du tillbaka till Stark Mountain och går till det stället du hjälpte Buck att komma till så står Heatran där, han är på lv 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 jag måste fånga hatran men jag kan inte komma till stark maunten snälla hjälp mig nogon :(Hur långt har du kommit i spelet?Du måste har besegrat Elite Four och ha National Pokédex för att komma till Stark Mountain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg