Gäst ihabba123 Skrivet 30 November 2007 Rapport Skrivet 30 November 2007 När jag ska gå in till nån server så står det nåt med att du har en annan version och du måste starta om css? Och jag har en grafikkort som heter nividia geforce 6200 och det brukar lagga när jag spelar med bots hur gör man så man kan spela med directx 7 istället för 9?
Gäst wAcko Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 -dxlevel 7 i högerklicka på spelet -> properties -> "launch options"
Gäst ihabba123 Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 ???? jag har aldrig updaterat css det går inte att ändra på directx 9 på options..
Median Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 Steam > My Games > Högerklicka på Counter-strike Source > Properties > Set Launch Options > Skriv -dxlevel 81 > Tryck Ok > Starta Spelet > Stäng av Spelet > Gå tillbaka till Launch Options > Ta bort -dxlevel 81 > Starta Spelet igen > Och det ska vara fixat.
Gäst wAcko Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 men om du inte har uppdaterat har du fel på steam. för att steam uppdaterar automatiskt. se till så du inte kör offline mode. för ifall du inte har internet på datorn som du kör cs:s på så kan du inte köra via steam.
Rekommendera inlägg