sebban88 Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Som rubriken hur spränger man en Elephant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Går inte, den är oförstörbar. Det går att flippa den upp och ner med lite fantasi dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluschk Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 japp helt oförstörbar,men det går att få den att flyga om man tar alla exposiva saker i banan och startar en kedjereaktion så kommer den att flyga över hela banan(laggar as mycket) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 japp helt oförstörbar,men det går att få den att flyga om man tar alla exposiva saker i banan och startar en kedjereaktion så kommer den att flyga över hela banan(laggar as mycket) laggar inte för mig! gå in i forge och ta fram en scorpion och kila in den under tanken sen bara bändar du så att elephanten kommer uppochner! när du har gjort det så går du ut edit mode och ställer dig bredvid elephanten så kommer det att stå typ press LB to flip... Ehh WTF how did this happen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluschk Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 japp helt oförstörbar,men det går att få den att flyga om man tar alla exposiva saker i banan och startar en kedjereaktion så kommer den att flyga över hela banan(laggar as mycket) laggar inte för mig! gå in i forge och ta fram en scorpion och kila in den under tanken sen bara bändar du så att elephanten kommer uppochner! när du har gjort det så går du ut edit mode och ställer dig bredvid elephanten så kommer det att stå typ press LB to flip... Ehh WTF how did this happen? Det har jag också gjort men jag plaserade scorpion tanken på undersidan på elephanten. när jag flipade elephanten så flög tanken till andra sidan av banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulliboy Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 man ska köpa så mkt sprängtunnor som det går, sen ska minst 5 pers skjuta med rocket mot elephanten.. då sprängs den :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 man ska köpa så mkt sprängtunnor som det går, sen ska minst 5 pers skjuta med rocket mot elephanten.. då sprängs den :D:D den kan bara sprängas med atombomd som inte finns tyvärr :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulliboy Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 jo, hehe... men en sa till mig attt han hade lyckats, men jag vet inte :D:D <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 jo, hehe... men en sa till mig attt han hade lyckats, men jag vet inte :D:D <_< han ljög... sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulliboy Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 hehe, säkert... jag har aldrig lyckats sprängfa den, men jag har skjutit iväg den en väldans bit :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Är det en Elefant ni pratar om eller? eller vad är en "Elephant"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Är det en Elefant ni pratar om eller? eller vad är en "Elephant"? Det är ett stort fordon som bara finns på multiplayerbanan Sandtrap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg