Gäst XPLOSIV Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 Det här låter inte så seriöst... En 8åring eller nått som anmäler saker till polisen? Citera
Tossan2 Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 Det här låter inte så seriöst... En 8åring eller nått som anmäler saker till polisen? :lol: ser du inte att han är 12 Citera
Gäst XPLOSIV Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Det här låter inte så seriöst... En 8åring eller nått som anmäler saker till polisen? :lol: ser du inte att han är 12 Jaja...Men han och typ 2andra 6-12 åringar skickar väl typ nått brev till polisen och dom skrattar. och han lyckades verkligen få bort kopimi från google BEVIS!! men kopimi är inte änns barnporr. Citera
Gäst flio3 Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Nej, XPLOSIV, jag håller med dig; Det här låter lite oseriöst... OCH: KOMPIMI ÄR INTE NÅN HIMLA BARNP**R, det är väl klart som f*n? Och delvis, skulle det ha varit något sådant grovt så skulle sajten vara blockad eller nedstängd vid det här laget. EDIT Här får ni se vad kopimi är: Wikipedia kopimi Redigerat 5 December 2007 av flio3 Citera
Vitdom Skrivet 6 December 2007 Rapport Skrivet 6 December 2007 Nu startar jag en Anti-Peddo grupp eller jag gjorde det för 1 mån sen men nu bärettar jag om den här på fuska.se Vi har redan tagit bort länken till kopimi från google :D Vi hackar inte barnporrs hemsidor utan anmäller det till rikskriminalpolisen :gitarr: Om ni känner att ni vill vara med kontakta [email protected] Vår hemsida heter www.freewebs.com/anti-peddo men vi har inte byggt på den så mycket :P Jag tror nog att polisen skulle reagera om en 12 åring surfade runt och letade barnporr på nätet... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.