Hoppa till innehåll

Half-life 2 Skins

Tobb3

Rekommendera inlägg

• 1 månad senare...

Jag kan hjälpa dig här och nu liksom, det finns många olika format av skins tex att du får dom i en mapp te.x ''smg1 reskin'' elr liknande och i den så ligger det typ sound models och materials och si och så, för går du in på ''Den här datorn'' sen på din hårddisk och sen på ''Program'' sen på steam sen ''Steamapps'' sen dit acc namn sen på ''Half-life 2'' sen på ''hl2''. Oftast km skinnen i format som ''Models'', ''Materials'' och ''sounds'' ibland ''scrtipts'' och ibland typ att dom har tagit med att vapnet ska finnas i olika färger elr positioner så kan det te.x stå ''Jerker's anims'' och i den finner du andra slags modeller elr så. Men iaf winrar är ett måste med sånthär. Ok nu till själva skinningen som sagt gå in till där vars jag instruerar här ovan och sen så när du e klar med att ladda ner från en skin hemsida (jag rekommenderar ''www.fpsbanana.com'') så drar du filerna från winrar till mappen ''hl2'' och sen så trycker du ''ja till alla'' när det kmr fram om du vill överskriva elr så när du dragit all mappar till ''hl2'' mappen och skrivitöver så är det bara att spela hl2. Japp det var det hoppas att det inte blev för krångligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...