HabboGalenOmNiF Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Hur gör man egen Jul kalender? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Det var den sämsta fråga jag nånsin hört!! Jo du kan ta 2 papper. Klipp sånaluckor i det ena. Sen ritar du, lägger i chocklad eller va *** som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HabboGalenOmNiF Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Det var den sämsta fråga jag nånsin hört!! Jo du kan ta 2 papper. Klipp sånaluckor i det ena. Sen ritar du, lägger i chocklad eller va *** som helst.Okej jag menade på webben då o_omen fått ett svar från ett annat forum <script language="JavaScript"> <!-- Begin function popUp() { props=window.open('din_websida.html', 'poppage', 'toolbars=0, scrollbars=0, location=0, statusbars=0, menubars=0, resizable=0, width=200, height=300 left = 100, top = 100'); } // End --> </script> Skriver du först. Byt ut de tjocka värdena mot dina egna värden. sen: <A HREF="javascriptopUp()">Klicka här</A> Om du behöver öppna flera popupfönster från samma HTML-sida kan du använda samma script flera gånger. Viktigt är att du då byter namn på varje nytt script, tex: function popUp1() function popUp2() function popUp3() etc... Så någon lås tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.