AlleTheMaster Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Hej Hej Jag har gjort en bana till CS med Hammer Editor. Allting går utmärkt tills dess att jag blir nyfiken och klickar på "SmartEdit" vid object properties. Detta gjorde att listan med entities försvan. (NEJ, Jag har inte vista, bara ett tema) Detta gör iallafall att jag inte kan sätta ut spawn-points och liknande. Jag har testat att om-instalera hammer editor, men det gjorde ingen skillnad Tack på förhand //Alle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Hallå?? Kan nån svara?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 30 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Är det ingen som gör CS banor?? :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Jag tror att de flesta håller på och gör banor till hl2ep2 sourcemotor spelen, men pröva instalera 3.5 beta om du inte har den versionen av hammer editor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sbgmaffia Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 har gjort en bana den är BRA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Man programena till HL2 banor ser typ likadana ut (tror jag, har bara sett bilder på nätet). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg