Noiseless Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Jo jag slogs med en i wildness igår, och han hade full black, men hans var snyggare än min, för att han hade orange, gul färg på sin sköld å armor. Så då undrar jag hur jag färgar min sköld och armor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Du må¨ste köpa den om du inte är member. Men om du är member så finns det en grej som heter treasure trails. Det är som en skattjakt där du följer ledtrådar som leder till en belöning och om du har tur så kan du sådana saker. Och obs det inte att färga armor själv. Alla som säger det är scammers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 det är gul finns inga oranga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 3 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Du må¨ste köpa den om du inte är member. Men om du är member så finns det en grej som heter treasure trails. Det är som en skattjakt där du följer ledtrådar som leder till en belöning och om du har tur så kan du sådana saker. Och obs det inte att färga armor själv. Alla som säger det är scammers.Jag är inte member, vart kan jag köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Gå till varrocks västra bank och skriv nått i stil med "Buy full black g" eller något sådant. Men det är inte billigt ska jag lova. Minns ej vad proserna var me ngår att kolla på www.zybez.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Gå world 3. Bakom WEST VARROCK BANK Skriv "Buying Full Black (g)" eller "I Buy Full Black G". Det kostart ca 250-350k Den är av guld och den är "Gold-Trimmed" Grått är (t) Och är Bara TRIMMED Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Black (g) tex. är den lika halvdålig som Black eller finns det någon stor skillnad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Black (g) tex. är den lika halvdålig som Black eller finns det någon stor skillnad?Dom är nog lika bra, fast det son är trimmad är ju snyggare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 dom är exakt lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B0unc3 Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 ifall du vill veta allt om treasure trails så gå ut på http://www.tip.it/runescape/?page=treasure_trails.htm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg