abbuu Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 (redigerat) Jo, det var så här att. Jag joinade en "Privat server" sen så gick det inte då skulle jag leta upp en annan och jonia men det gick inte privat servern som jag hade försökt joina hette ThunderStorm så varje gång jag försöker joina en ny så går det inte det står fortfarande thunderstorm och jag kan ändra på WTF realm filen och joina en annan server. Även om jag skriver det man ska skriva i WTF realm filen så kan jag inte joina den jag vill utan det står bara ThunderStorm vid inloggningen. (Innan man loggat in under de två knapparna Credits och de.) . Skulle va glad om nån kunde hjälpa mig. :huh: Redigerat 3 December 2007 av abbuu Citera
Median Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 ? Prova att ta bor wtf mappen och ändra i realmlist.. Eller att ominstallerara. Citera
GangsterTwist Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 hm, menar du att du skriver nya ips fast de står fortfarande thunderstorm på realms listan eller står det denns ip? Du glömmer väl inte att spara efter du skrivit nya ip:n Och du är bomb säker på att du skriver på rätt ställe osv. Annars ee allt jag har att ge en ominstallation, eller söka på google och se vilka som har haft samma problem. Själv när jag spelade WoW, skapade jag en egen private, som jag lätt alla polare lira på med mig, var härligt. (dock har jag inte kvar den och jag mins inte vilken sida, fråga mig inte ens om var osv) Citera
abbuu Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Skrivet 5 December 2007 Redan fixat, det var visst en annan WTF-fil som jag råkat ladda ner, och det var blockering på den så man fick trycka på "Häv blockering" för att allt skulle funka. Men tack ändå! :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.