Hemglass95 Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 Hur gamla kan simmarna bli (i dagar) min sim är 72 dagar
Hemglass95 Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Skrivet 17 December 2007 det var runt 78. gubben dog. :( :( när gubbens fru dog fick kom liemanen med ett par personer dom hette hula zombies hon fick en jätte fin grav sten den hade kunskaps ambitions märket.
Jote Skrivet 17 December 2007 Rapport Skrivet 17 December 2007 ABBOOOW, jag hade en som var typ högsta saken i den här armé grejs jobbet han var typ ganska gammal men han hade inga barn och ingen fru alltså ingen släkt alls så jag delade ut alla pengarna till kompisar ;p Tror han vart 67 år ( dagar )
ixam Skrivet 20 December 2007 Rapport Skrivet 20 December 2007 Min blev 53. jag orkade inte med han längre, så jag gjotde en pool med trampolin, men utan stegar. Så d sluta med att han dog :P
oddy Skrivet 20 December 2007 Rapport Skrivet 20 December 2007 Gamlingar kan vara lite dryga ibland men med vissa simmar går det bara inte att låta "ödet" ta deras liv för tidigt.
Jote Skrivet 23 December 2007 Rapport Skrivet 23 December 2007 Ärligt talat så var det bara en gång jag hade kvar gamla gubben ( armé snubben som jag snacka om där uppe ) men det vara bara för att han var den enda i familjen men annars så dumpar jag gamlingarna när deras barn växer upp x'D
oddy Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 Man får ju ingen platinagravsten om de inte dör av olycka fast de har platinahumör så jag måste vänta på att dem ska dö av åldern.OCh inte blir det bättre när datorn går segt med stora familjer i stora hus. Har 1 gamling, 2 vuxna och tre ungar pöus e nkatt just nu i en familj.
Jote Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 Man får ju ingen platinagravsten om de inte dör av olycka fast de har platinahumör så jag måste vänta på att dem ska dö av åldern.OCh inte blir det bättre när datorn går segt med stora familjer i stora hus. Har 1 gamling, 2 vuxna och tre ungar pöus e nkatt just nu i en familj. Big Mama familj x'D Ska nog försöka få en sån familj ( i sims såklart ) det låter ju roligt x'D Men varje gång jag har en gamling så står dom alltid i toan och sover så dom andra kan inte kissa elr duscha då blir det kaos i huset drf dumpar jag dom x'D En gång tog jag dom på semester ( På Jorden Runt ) i en enda dag och det blev kaos så fort jag gick dit X__x
oddy Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Fast gamlingarna går att använda som slavar. Blir oftast dem som får ta hadn om ungarna x'D
Karokikiri Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 om ni låter simmarna sköta sig själva( en vuxen) blir du ca 28 dagara
Julihann Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Jag hata att ha gamlingar, för det första är det ganska jobbigt om man vill hålla kontakten med deras egna barn. Så jag brukar andvända koden som gör att de aldrig åldras. Och om de blir gammla brukar jag andvända koden för att ändra åldern på dem ... det blir lite lättare då men ibland är det kul med gammlingar. De som inte är kul är om man har två gammlingar eller fler i samma hus! :blink:
Rekommendera inlägg