Tossan2 Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 är det nån som har Zelda Twilight Princess eller ska få det???
Torayami Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 Ja jag har det och jag vet att många andra har det. Onödig tråd.
Julihann Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 är det nån som har Zelda Twilight Princess eller ska få det??? Det här var väll en ganska onödig tråd ... vad vill du komma fram till? Vill du ha information om spelet? Hur du kan köpa det för det billigaste priset? Någonting? Om det bara är att du vill veta om någon har spelet eller ska få det. Så är det en ganska onödigt tråd ... Som ett ex om du vill köpa det för billigaste priset kan du skriva; Är det någon som har eller ska få Twilight Princess? Jag ska själv köpa det och vill ha lite info om spelet och skulle gärna vilja att någon kunde skriva vart jag kan hitta det billigt? Bara ett ex ... Det är kanske inte i närheten av vad du vill ... MVH Från mig
NINTEDO Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 jag har det såklart men det burar bli lågtråkit <_< har klarat det minst tre gånger :kung:
Rekommendera inlägg